Egy hónap telt el azóta, hogy hazaérkeztem Finnországból. Indulásom előtt még gyorsan vonatoztam az országban mintegy 3000 kilométet, felnéztem a Lappföldre, meglátogattam egy sí-világkupa helyszínét, megnéztem Finnország régi és új fővárosát, sőt még egy börtön tövében is napoztam. Így tehát az utolsó napokban rengteg új élményt szetareztem, és arra is időm volt hosszú vonat útjaim során, hogy elgondolkozzak a finnek és Finnország 20. századi sikertörténetéről. Így a következő napokban, hetekben utolsó hónapom élményeit fogom leírni.

Az eddigiekhez hasonlóan folyamatosan reflektálni fogok a Magyarországra a finnek történetein keresztül. Célom, hogy nyelvrokonaink segítségével, az ő történetükkel végül közelebb kerüljünk egy kicsit a sajátunkhoz is. A feladat nem egyszerű, de remélem segítségemre leszel ebben Te is, nyájas olvasó.

3 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://szociofinn.blog.hu/api/trackback/id/tr371221144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása